Velfærdsteknologi som virker

Med velfærdsteknologi er du med til skabe trygge og sikre rammer på din arbejdsplads. Dette gælder både for dine ansatte samt beboer. Ved at vores teknoligi hele tiden er i udviking, gør dette at det nu derfor er muligt at sakbe tryghed gennem teknologien. Vi er alle meget afhængige af f.eks. vores mobiler. På vores mobiler kan vi hele tiden følge med i hvad der foregår omkring os – også selvom du er på arbejde. Selvom mange synes at mobilen fylder meget i vores hverdag og tager meget af vores opmærksomhed, hjælper den dig faktisk i denne sitiation. Ved at bruge teknologien på arbejdspladsen gennem telefonen, har du mulighed for at hjælpe beboerne på den helt rigtige og mest effektive måde. 

Velfærdsteknoligi med Dansk kaldeanlæg 

Nu tænker du sikkert hvordan du i alverden skal kunne ” blive en del af ” denne velfærdsteknoligi som erblevet rigtig populær.  Svaret er simpel og enkel. Med Dansk kaldeanlæg får du velfærdsteknologi som virker og med garanti aldrig svigter. Dansk kaldeanlæg er en virksomhed som anvender enklte og driftsikre systemer. Systemerne indenholder mindst en af nedenstående funktioner:

  • Patientopkald
  • Overfaldsalarmer
  • Demenssikring

Velfærdsteknologien fra Dansk kaldeanlæg bruges og anvendes idag både på plejecentre og bosteder. Det er meget forkselligt fra sted til sted hvilket behov af funktioner der er behov for. Dansk kaldeanlæg er derfor meget behjælpelig med at komme ud til dit plejecentre eller bosted for at gennemgå jeres processer og dagligdag, så i netop får dækket jeres behov bedst muligt.

Du bliver ikke skuffet med velfærdsteknologi 

Det kunne ikke sige mere klart tog tydeligt. Du bliver ikke skuffet hvis du vælger velfærdsteknoligi til dit bosted eller plejecenter. Dette er både med at skabe god omtale om dit sted, men du oplever også at dine beboer og ansatte viser en helt anden form for livsglæde. Dine beboer får følelsen af, at sikkerheden er i top og de kan derfor føle sig trygge når de har behov for hjælp. De ved at hjælpen er på vej ligeså snart de har behov for det. Ovenikøbet møder dine ansatte på arbjede til et job, som for dem bliver mere organiseret og tilrettetlagt.  Der vil ikke være nogen bekymringer længere når nogen har brug for hjælp. Når en beboer har brug for hjælp, for de informationen med det samme på mobilen. Hjælpen kommer med det samme og dine ansatte skal ikke gå og være utrygge omrking om de skulle have glemt nogen. Hvilket kunne forekomme ved at de ansatte selv skulle holde overblik over hvem der skulle have hjælp.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *